معرفی بازی آنلاین(Kingsera)
Every Think

ماجرا از آنجا آغاز شد که : 

صدها سال قبل مردم در امنیت و آرامش، در شهرهای خود زندگی می کردند، آنها مشغول کسب و کار، تجارت، ساختمان سازی، کشاورزی و . . . بودند که به ناگاه خبر حمله اقوامی شیطانی به نام گینگیزها، آرامش همه را بر هم ریخت. سریعا پادشاهان کشورهای همسایه با یکدیگر به مشورت پرداختند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر هم پیمان شوند و با ایجاد لشکریانی بزرگ خود را برای مقابله با گینگیزها آماده نمایند.
در میان جاسوسان خبر آوردند که تنها راه شکست گینگیزها، تسخیر کتیبه افسانه ای آنهاست. پس گروهی از قهرمانان بزرگ با پشت سر گذاشتن تمریناتی سنگین خود را برای تسخیر کتیبه جاودان آماده نمودند. جاسوسان در گزارش خود خبر داده بودند که لشکریان گینگیزها گنجینه هایی را نیز به همراه دارند که بسیار ارزشمند هستند. پس گروهی دیگر از قهرمانان نیز برای کسب این غنایم ارزشمند کار خود را آغاز نمودند.

حس همکاری و روابط دوستانه، جای نبردها و غارت ها را می گیرد . زیرا برای رسیدن به هدف نهایی کشورها مجبور هستند از تخصص سایرین نیز استفاده کنند و کارها را گروهی انجام دهند. در این مدت صدها کشور قدرتمند تشکیل می شود و این کشورها باید با مقاومت در برابر حمله های گینگیزها، کم کم به سمت شهرهایی که توسط گینگیزها تسخیر شده اند، حرکت و آن شهرها را تسخیر می کنند.

عصر پادشاهان داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز است که شما در طی مسیر با موارد بسیار جالبی برخورد می کنید، کلید طلایی، صندوقچه های گنج، کتیبه جاودان، شهرهای افسانه ای گینگیزها و . . . تنها بخشی از داستان رازآلود عصر پادشاهان هستند و این شما هستید که باید با طی کردن این مسیر به اسرار نهفته بازی پی ببرید.

 

برای شروع این بازی اینجا کلیلک کنید

اگر مشکلی در این بازی برایتان پیش آمد مطرح کنید تا حل شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 اسفند 1392برچسب:,

] [ 6:51 ] [ S & M ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه